nuffnang

Friday, July 13, 2012

ayam masak lemak cili api

assalamualaikum....salam jumaat semua....harap2 semuanya sihat hendaknya.....

hari ini aku nak bagi tahu yang semalam aku terlebih rajin.....hik....hik...teiba2 lak rajin memasak.....sebenarnya bukan rajin tapi terpaksa....hik...hik......

kisahnya hari selasa hari tu....kan ada pasar tani kat presint 2....husband aku tiba2 lak gatal tangan pergi beli barang2 basah.....macam ler bini dia nie rajin bebebau masakkan....hik...hik....nak tak nak....kenalah gak masak...tu pon ambil masa 2 hari...teruk betul perangaikan....hik...hik....jom tengok menu apa aku masak semalam....jommmm.....


ayam masak cili api....berdesing pedasnya.....gambar ambil dari periuk yek....hik...hik...


sayur kobis + carrots.....goreng aje.....gambar ambil dari kuali...hik..hik...


ambil kau....sampai 2 ketul ayam....lapar....pastu tambah lagi....sedap ler pula.....hik...hik...


dan 

yang

paling

penting

dapat

bawa












































































bekal

pergi

opis


yeh


yeh




untuk breakfast pagi ini....jom makannn....macam nak pergi menoreh lak....hik...hik...

5 comments:

Sue Echan said...

wow.. bestnye.. mcm nak try jer.... huhu...

Qaseh Ziera said...

sue : ala...sue...takyah try2...kau memang pandai masak pon...hik...hik..

lovely said...

nampak menyelerakan... berapa harganya???

aizamia3 said...

menu yang hampir sama hari ni..;)

psstt: lagi pedas lagi sodap.. ;)

Qaseh Ziera said...

lolevy : free aje...husband belanja beli bahan2....hik..hik...

aizamia : pedas2 lagi selera...hik..hik..