Photobucket

nuffnang

Monday, July 16, 2012

sakit mata

assalamualaikum.....hari ini aku tak kerja....aku diserang sakit mata.....hari jumaat yang lepas....mata aku merah sikit aje...belah tepi....ingatkan kena habuk ke.....sekali hari sabtu....bangun pagi....mata aku penuh dengan tahi mata....pergi tengok cermin....dah merebak rupanya.....

ini kes menjangkit dari c hadif....minggu lepas....c hadif sakit mata gak....tapi mata c hadif tak merah....cuma sentiasa bertahi mata n nampak sembab aje......lepas bawa c hadif pergi klinik dekat seminggu gak baru mata c hadif pulih.....

pagi tadi bangun pagi...dua2 biji mata aku bertahi mata.....dah menjangkit lagi sebelah pula....nak tak nak kena pergi klinik gak....akhirnya aku dapat mc 2 hari....kalau tak baik lagi...kena datang balik semula ke klinik....kan senang bagi seminggu terus kan...kan...hik...hik....dahlah nak menunggu punya lama....perghhhh...nak terkeluar dah biji mata ini.....dahlah tak selesa...kejap2 keluar tahi mata....kejap2 berair.....penantian satu penyeksaan tauuu....hik..hik..


nie aku ambil gambar hari sabtu.....walaupun sakit mata....aku berjalan dari pagi sampai malam....hik..hik...ambik kau....hari ahad bertambah merah...nak terkeluar biji mata......berdenyut2.....


zoom sikit.....

3 comments:

Zana Adieyza said...

semoga cepat sihat yer..

Anonymous said...

GET WELL SOON KAK...

Qaseh Ziera said...

zana n Sue : thanks...hik..hik..