Photobucket

nuffnang

Thursday, July 19, 2012

jom masak2 part 2

sambungan dari entry jom masak2....menu seterusnya.....


17/07/12 (selasa)

sotong masak black paper berkicap.....suka hati aku aje bagi nama....tak tahu nak panggil apa....hik..hik...


kacang buncis + carrot goreng kunyit....


tempe aku hangus sebelah....hik...hik...



18/07/12 (rabu)


masak asam rebus.....


makan dengan ulam pucuk janggus.....dulu masa bujang aku tak pandai makan ulam2 dan sayur.....sekarang aku belajar dari husband aku......rupanya sedap gak.....


bersambung lagi......


3 comments:

lovely said...

ffuhh.. leleyy.. air liur aku..
sslluupp... sedut balik.. hikhik..

Anonymous said...

sedapnye kak oii....

Qaseh Ziera said...

lolely : sedut jgn tak sedut...hik...hik...

sue : sedap memang sedap....badan pon boleh naik....asyik makan aje...hik..hik...