Photobucket

nuffnang

Tuesday, July 17, 2012

jualan gudang kiko

hari sabtu hari tu aku pergi jualan gudang kiko kat puchong....aku dapat maklumat dari blog c danisha.....memang murah2....orang pon ramai giler.....tapi masalahnya pakaian untuk budak 4 tahun ke bawah sedikit aje....yang 6 tahun ke atas banyak....so  apa yang aku cari tak jumpa pon.....


inilah tempatnya....


hasil rembatan aku....2 pack underwear c hadif......2 helai baju kemeja.....sebenarnya aku nak cari seluar c hadif aje....tapi yang ada semua besar2 belaka......apa yang dihajat tak tercapai pon.....

2 comments:

ftdanisha said...

g awl sure dpt nye..dh last2 day mmg stok dh kurg le sbb rmai srbu awl

Qaseh Ziera said...

danisha : tulah pasal...aku korek2...yang keluar baju 6 tahun....korek2 lagi 8 tahun...grrrr....dah orang ramai...benci tau...hik...hik...