Photobucket

nuffnang

Friday, July 20, 2012

eccident

18/07/12 (rabu)....petang tu dalam pukul 5.30 petang aku dapat sms dari husband aku.....yang menyatakan dia balik lambat.....oklah aku pon tunngu...dalam pukul 8 malam aku pon call husband aku....tapi tak dapat....call banyak kali pon tak dapat.....dua2 nombor pon tak dapat.....hati aku dah mula risau....aku call sampai  pukul 9 lebih....tapi tak dapat2 gak....

akhirnya dalam pukul 9.30 malam husband aku call....husband aku kata dia buat kerja kat bawah tanah tu yang tak ada line......dia kata dia dah on the way nak balik rumah.....fuhhh....lega....isteri mana tak risaukan.....

dalam pukul 10 lebih husband aku sampai.....husband aku call aku suruh buka pintu....dia kata kunci tertinggal.....bila aku buka pintu.....terkejut aku.....husband aku duduk atas wheel chair....kawan dia hantar balik....rupa2nya husband aku eccident......masa husband aku hantar sms tu dia dah accident dah.....konon2nya tak nak bagi tahu kat aku...takut aku riasu...aduhaiii.....




kena 18 jahitan....husband accident motor sama motor.....motor lagi satu tu tiba2 cross.....husband aku tak dapat mengelak....terus langgar.....tapi dua2 motor tak jatuh.....cuma lutut husband aku kena apa entah kat motor orang tu.....orang tu tak ada apa2......kesudahannya laki bini dapat mc....duduk rumah.....tapi alhamdullilah semuanya selamat......

1 comment:

wanie-ladybird said...

aduh duh...sakitnye
jaga elok2 tau, takut bernanah