nuffnang

Tuesday, July 17, 2012

persiapan hari raya

tajuk tak boleh tahan....puasa pon belum lagi....dah cerita pasal persiapan hari raya....hik...hik...bukannya apa....aku memang sejak dah berkawin nie (macam baru kawen  aje  aku niekann...hik..hik..).....dan dah ada anak nie....bila time nak raya aku akan buat persiapan lebih awal.....sebelum puasa aku akan dah bershopping sakan dulu....aku tak suka cari baju last2 minit....pastu nak berasak2 dengan orang......penat weiii....dah lah time tu puasa.....dengan hausnya....dengan laparnya....hik...hik....macam budak2 lak.....



ini semua hasil rembatan aku kat bandung......baju n seluar husband ada.....baju n selaur c hadif pon dah ada.....baju ibu pon ada....dh pon selamat hantar kat tailor (akak aku aje pon)...2 helai dah siap...hik...hik....


ini pula hasil rembatan kat jualan gudang kiko.....hadif punya....


kasut n handbag ibu pon dah beli......dapat sehelai lagi seluar c hadif....ini hasil rembatan aku kat  aeon, belakong....


baju melayu husband n c hadif pon dah beli.....sandal c hadif pon dah beli gak.....semua nie hasil rembatan kat metro kajang......



nanti aku cuma topap sikit2 aje lagi.....tu pon kalau boleh aku nak cari tempat yang tak ramai orang.....kat mane yek???......

5 comments:

lovely said...

aku pun dah beli baju utk anak2.
cuma nak beli baju aku ngan en. suami je lagi.

Sue Echan said...

kat mane2 mall mesti penuh ngan manusia lebih2 lagi yg ade sale..
klw nak p, time hari bekerja la. amik cuti sehari..

Qaseh Ziera said...

lolely : beli awal2 senang...takyah berasak2...

sue : betul tu cik sue...kena ambil cuti...hik...hik..

Zana Adieyza said...

zana pun suka shopping sebelum puasa.. nnti puasa masa nak keluar berjalan agak limited..

Qaseh Ziera said...

zana : betul tu....nanti cepat penat...