nuffnang

Monday, July 16, 2012

senyap aje....

kejadian ini berlaku hari semalam....aku kan sakit mata....so aku n c hadif duduk kat rumah aje....husband aku pergi kerja.....dah duduk rumah n tak ke mana....kenalah kemas rumah......pagi tu lepas breakfast....basuh pinggan mangkuk semua....aku terus masuk bilik....nak lipat baju.....tengah2 lipat baju c hadif masuk bilik terus tarik box mainan dia bawa ke ruamg tamu.....pastu aku dengar...prapppppp.....c hadif lambakkan mainan dia.....aku pon teruskan lipat baju....lantaklah janji kau bahagia hadif oiii.....

tiba2......senyap aje.....ada bunyi tv aje....mana pula c hadif nie....aku takut c hadif ke dapur main pisau ke....ke bilik air....main air ke.....aku pon kelauar.....tengok2....rupa2nya.....amboi2...amboi2.....baik punya port.....


























































































nampak tak c hadif kat mana??......dia dah lambakkan mainan.....dia duduk plak kat dalam bekas maianan tu.....


baik punya tempat tengok tv.....


zoom skit....punya kusyukkannnn.......

lepas tu aku pon sambung lipat baju....janji c hadif diam n tak kacau aku cukup ler......


dah selesai lipat baju....aku keluar......aku tengok c hadif......






































dah penat ler tu duduk dalam kotak mainan.....hik...hik...

3 comments:

lovely said...

hihihi... hadif2.

a.d.a.M.i.a said...

adoyai aMiR HadiF (",)

Qaseh Ziera said...

lolely & adamia : tulah budak2...kalau dah daim tu mesti ada aje kerja dia nak buatkannn...hik..hik..