nuffnang

Wednesday, March 25, 2015

padi house

assalamualaikum....

selamat pagi...minggu ni dah mula rushing balik....kena gosok baju banyak2....almaklumlah...budak dah mula sekolah dah...baru sorang anak sekolah zira oii...tulah pon dah kecoh...ada orang tu 5 orang sekali sekolah...elok aje....hik...hik...

masa pon berjalan ngan pantas sekali yek....dah akhir bulan tiga...pastu masuk bulan 4...aira hanisah pon dah nak masuk setahun 7 bulan....kejap ajekan....macam boleh tambah lagi sorang aje....ehhhhh....hik....hik...

oklah....jom cuci mata tengok gambar makanan....gambar lama juga....makan ngan budak opis kat padi house....sebenarnya banyak tempat pergi makan....tapi nak snap gambar punyalah malas....nape yek...hik...hik...cerita pasal makan ni...teringat lak satu kejadian....masa tu pergi makan ramai-ramai kat ioi....3 kereta pergi....hari jumaat....dah melantak...dah kenyang masing2....pastu berpisah jap...ikut haluan masing2...nak balik tu...boleh lak satu group ni sesat dalam ioi....tak jumpa parking....kebetulan aku tumpang dia orang....tengok jam dah pukul dekat pukul 3 dah....macam cacing kepanasan masing2...orang tak pernah buat salah...bila sekali buat salah...kecut mecut...macam2 ragam....panik masing2...duduk dalam kereta pon rasa tak aman....driver lagilahkan....jiwa kacau.....hik..hik...











No comments: