nuffnang

Monday, April 11, 2011

CUJEN THE LEJEN GIVEAWAY


sape nak join boleh clik kat cujen....thanks kat deyna

nie lak cerita lawak nyer....

ade seorang datuk berasa geram dekat cucu dia.....cucu dia selalu sangat tak cemerlang dalam peperiksaan....asyik dapat nombor yang akhir sekali dalam kelas......yang si cucu nie plak asyik nak bersenok aje......lalu si atuk nie pon menegurlah cucu dia......

Atuk: Atuk tengok kawan2 sebaya cu, semua lulus tinggi-tinggi. Cu ini asyik tengok  internet dan tv  aje. bila nak belajar?.....besar nanti nak jadi apa? (atok dah  marah tahap tertinggi nie) 

Cucu: Atok nie asyik bandingkan dengan kawan2 yang lain aje. saya  tak pernah pun marah kat atok.....atok pon tak sama seperti kawan2 sebaya atok yang lain gak. 

Atuk: Tak sama macam mana??? 

Cucu: Kawan2 sebaya atok semua dah jadi arwah....atok bila lagi...... 

kelakar ke.....hahahaha.....kira halal lah......aku nak tag kat lovely n dak su
hadiah yg saya pilih.....yang no.1....harap2 dapat ler....yang lain pon boleh.....semua nyer saya suka.......

1 comment:

cujen said...

hahahha..kesian kat atok tu...

thanks join my giveaway and gud luck!!