Photobucket

nuffnang

Thursday, April 14, 2011

petronas

berita baik....alhamdullilah....akhirnye berakhir....harap2 ler.....sejak husband aku di masukkan hospital kena apendix.....dah 2 bulan lebih husband aku x bawa c hadif pergi petronas....kalau x....setiap pagi...hari2 lak tu....sebelum husband aku pergi kerja mesti kena bawa c hadif pergi petronas....x kisah ler ujan ke tidak...mesti wajib...klu x bawa c hadif nie pergi petronas...jawab nyer c hadif x akan pergi gumah pengasuh.....sekarang nie aku  sendiri akan hantar c hadif p rumah pengasuh.....husband aku lak akan baring kat sofa dan husband aku akan cakap....."aduh ayah sakit".....c hadif plak akan belek perut ayah dia.....pastu c hadif akan cakap...."sian ayah".....akhir nyer c hadif akan ikut aku terus ke rumah pengasuh....pandai x husband aku berlakon...hehehehe....klu x buat camtu...boleh pokai tau....cuma kalau p jalan2 or lalu kat petronas tu terpaksa ler gak berhenti.....c hadif pantang nampak petronas.....mesti nk gak shopping.....x leh lari....mane ade laluan yg x lalu depan petronas....mesti kena tempuh gak.....

No comments: