Photobucket

nuffnang

Monday, April 11, 2011

majlis doa selamat

hari sabtu (09/01/11) aku n family telah mengadakan satu majlis  doa selamat.....kite buat lepas isyak....x panggil ramai pon.....cuma panggil orang2 surau, jiran tetangga n keluarga terdekat aje......yang x di jemput mintak maap bebanyak......almaklum ler rumah hamba kecil aje n x mampu lak nk buat majlis besar2an .....sekadar yang mampu aje......makanan semua aku order kat catering supiah the best......kau org tahu x katne catering tu....jauh tau aku import....kat sentul tau......hehehehe.....makanan semua tu sebenar nyer emak mertua  aku  yg tercinta tolong masakkan.........masak semua kat rumah emak mertua aku.....pas dah siap baru angkut bawa kat rumah aku lak......semua pinggan mangkuk......periuk belaga......semua nyer ler aku impot dr emak mertua aku.......klu nak harapkan aku.....x makan ler para tetamu.....tima kacih  daun keladi yek mak......esok org order lg.....hehehe....hampeh punye menantu.....menantu ke hantu.....

 
 nie tetamu yang pertama yg sampai...dia org sampai awal coz ade kenduri lain lak.......dalam kol 6 lbh dia org sampai.....tuan rumah x sempat nk prepare ape2 lg.....nasib baik makanan dh sampai......


 nie para tetamu yg hadir.....


rumah sempit.....kesian kat dia orang....budak2 plak terpaksa makan kat luar.....sian dia orang....maap ler bebanyak.....


nie turn budak2 plak ambik makanan......

No comments: