Photobucket

nuffnang

Tuesday, April 5, 2011

botol susu free BPA

aku dah belikan c hadif botol susu yang baru.....selalu nyer aku akan tukar botol susu c hadif 6 bulan sekali.....tp kali nie aku beli botol susu yang free BPA....susah gak nak cari....asyik sold out aje....kebetulan hari ahad hari tu pas aku makan kat rasamas, bangi.....aku terus singgah kat manja ku....tp banyak dh xde....kehabisan stok.......

nie dier botol nyer.....ade 2 warna aje...aku rembat 2 2 sekali....selalu nyer aku akan beli 6 botol sekali.....tp xde pilihan....aku beli 2 botol aje dulu.....nanti aku cari lagi yg lain.....jenama yg lain ade tp yg plastik dah habis....yang tinggal kaca....jenama pureen nie pon ade yang kaca....tp x berani nak ambik....buat nyer c hadif baling....b'kecai.....

 jeng....jeng....nie ler rupa nyer....comei aje.....saje beli yg kecit....5 oz aje.....c hadif x kuat menyusu....sekali buat mmg buat 5 oz aje....7 oz mmg x habis.....harga nyer RM18.90 satu....yang kaca plak RM14.90 murah skit...tp kalau pecah mmg x berbaloi......

 beli puting siap2...free BPA gak....harga RM6.90.....

 slurrppppp.......best nyer...



tp sblm tu....c hadif sempat lg singgah main......


-



-



-



-



-



-



-



-



-



-




klu p manjaku c hadif mesti x ketinggalan main benda alah nie....

No comments: