Photobucket

nuffnang

Friday, March 28, 2014

random photos

assalamualaikum....

salam jumaat...minggu depan dah start sekolah dah....dah seminggu pergi kerja jalan lancar aje.......keluar rumah pon lambat sikit....minggu depan....siaplah....hik...hik...jom layan random photo dari qaseh ziera....



aira tengah test baju....nak buat ukuran baju raya....




amir dengan buku aulad.....beli buku ini pon atas permintaan amir hadif....amir hadif cakap dengan aku yang di jadi imam kat taska....pastu dia cakap dengan aku...ibu tak nak bagi hadiah ke....amir hadif dah jadi imam....pandaikan....aku jawab...takpelah...amir hadif jadi imam selama seminggu....5 hari...nanti ibu bagi hadiah...padahal aku nak dia tunggu sampai hari sabtu.....tapi dalam kepala otak apa aku nak bagi budak nie....hik....hik...4 hari lepas tu.....balik dari taska...amir hadif bagi borang untuk beli buku aulad.....pastu dia bagitahu aku ....ibu...ibu belikanlah buku ini...amir hadif dah jadi imam 4 kali....ibukan dah janji nak bagi hadiah kat amir hadif.....aku jawab....baru 4 kali....belum 5 kali lagi....esok kalau amir hadif jadi lagi imam baru ibu belikan.....esoknya dia bagitahu lagi....hari ini amir hadif dah 5 kali jadi imam.....ibu belilah buku aulad tu....aku pon jawab....amir hadif nak hadiah buku tu ke.....kalau nak ibu belikan....tapi jangan minta hadiah lain lak...hik...hik...jimat duit aku...buku tu baru RM3 aje.....




dapat buku tu....balik2 rumah teruslah baca....baru buka buku...datang aira hanisah lak....ambik kau....koyak ler buku tu...





ada kebakaran....masa ini on the way balik seremban....





ini budak...pantang nampak benda....aku letak limau atas tilam...dengan pantasnya dia datang....terus ngap....hik...hik...




tali seluar aku pon jadi....mula2 main2...pastu terus masuk mulut....




hari selesa lepas kerja.....ambil budak2 terus pergi expo bayi, kanak2...apa entah kat picc....pergi sana pon nak cari buai elektrik...pengasuh aira hanisah bagitahu buai elektrik yang aira hanisah guna dah rosak....tak ada jual pon kat situ...benda lain plak yang aku shoping...pastu aku ke manjaku kat bangi lak....ada buai tu...tapi tinggal yang mahal2 aje....aku pergi lak kat kasih ibu...di bangi gak...ada....aku beli yang bentuk sun flower tu.....


nie semalam....bawa budak ini pergi klinik...pengasuh kata dia batuk dan selsema....tak boleh tidur...mengamuk aje...tapi doktor tak galakkan bagi ubat....dia baby lagi...lagipon dia tak demam....










No comments: