Photobucket

nuffnang

Wednesday, March 19, 2014

cuti jaga anak-anak

assalamualaikum.....

dah berapa hari aku tak update blogkan....bz skit ler...hik..hik....hari khamis dan jumaat yang lepas...aku terpaksa ambil el....mula2 hari khamis tu...pengasuh aira hanisah sakit mata....tak boleh hantar aira hanisah....takut berjangkit pula...aku pon cakap dengan husband...hari khamis aku ambil cuti...hari jumaat dia plak....tapi jumaat tu husband aku tak boleh plak cuti....terpaksa aku el lagi....

pagi jumaat tu...gerakkan amir hadif untuk pergi taska....sekali  badan dia panas....amir hadif plak demam...sudahnya hari jumaat tu aku jaga ler dia orang berdua....

aku cakap dengan husband aku...kalau amir hadif tak baik demam lagi....dan kalau pengasuh aira hanisah tak baik lagi sakit mata....hari isnin dia jaga lak budak dua orang tu.....hari ahad malam tu...aku tanya pengasuh aira hanisah...dah ok ke...dah boleh hantar aira hanisah tak...dia cakap dah bolehlah....tapi mata tak baik betul2 lagi....ok...hari isnin tu hantar aira hanisah kat rumah pengasuh....pastu hantar amir hadif pergi klinik...tak baik demam lagi....lepas dah settle kat klinik...husband aku hantar aku pergi kerja...dia lak jaga anak....

hari selasa...alhamdullilah...amir hadif dah sihat....tapi badan dia kena gatal2 lak.....




hari khamis berdua dengan budak manja nie...tak boleh kena tinggal....nak berkepit aje...nganda2...hik..hik...




hari jumaat....amir hadif kalau tak demam...jangan haraplah dia tidur siang.....




hari isnin....kena ambil darah...dah lebih 3 hari demam....





No comments: