nuffnang

Friday, March 7, 2014

random photos

assalamualaikum...

salam jumaat...penghulu segala hari...hari ini kita layan random photo yek...selalunya random photos nie kat blog lieyalatif aje yek....hik..hik...






kain baju dengan kasut2 yang tak pakai lagi.......daripada buat perhiasan....lebih baik bagi dekat orang yang memerlukan....





aira hanisah dengan topi baru....beli kat jualan sumber asli....RM10 aje....nasib muat...semalam beli topi kait2 lak....sekali tak muat plak....minggu depan nak try tukar....





amir hadif dengan aira hanisah....





aira hanisah time makan....kalau dia dah kenyang...disembur2kannya...






amir hadif buat benteng...tak kasi adik kacau dia....sekarang ini aku tak sempat sangat nak ajar amir hadif....tu buku belajar sembahyang....aku suruh dia baca dalam 5 kali...kalau hari2 baca....dalam 2 3 minggu hafallah....dah banyak bacaan sembahyang amir hadif dah hafal... amir hadif ada bagitahu....kat taska dia ada kena jadi imam....alhamdullilah.....tu buku tu sebenarnya dah kena koyak dengan aira hanisah...tu kena buat benteng tu...hik..hik...







husband pengasuh ada bawa orang pergi umrah....balik tu dia belikan aira hanisah jubah...siap dengan tudung lagi...tapi besarlah pula...takpe kita simpan dulu...nanti dah muat kita pakai...hik..hik...ada lagi dia bagi....ada kurman...kismis...kacang2...coklat....








cantik tak saya pakai tudung....macam anak orang arab tak...hik..hik..atok bagi...terima kasih atok...






3 comments:

Ct Noraishah said...

alahaiii comelnya si kecil tu..

miss shuwa said...

comelnya airah.. da besar dah dia. sue pun ada banyak baju tak pakai. akak nak donate kat mane?

.:MamaDhiaAdwa a.k.a Yana:. said...

baju2 tu bg pade sape??banyak gak baju yg dah tak muat..hehehe.. tp x tau nak bg sape..