Photobucket

nuffnang

Wednesday, March 12, 2014

kenny rogers roasters

assalamualaikum.....

setiap hari jumaat lunch hour kan panjang....kalau tak ada hal....mulalah...tanya orang...lunch nanti kau nak pergi mana....balik ke....hik...hik..kalau dah ada geng....mulalah...kita pergi sini nak tak....kadang2 belum waktu lunch lagi dah bincang  nak makan mana.....hik...hik...

hari jumaat 2 minggu lepas kot....kita orang teringin nak makan kenny rogers....kita orang ke...aku yang teringin...hik..hik..



air kita orang...aku punya triple passion....100 plus member punya...lagi satu air kosong untuk ibu mengandung....muffin semua sama...vanila....




kita orang semua order quarter meal...nie aku punya...konon ambil nasi...takut lapar....kesudahan tak habis....hik..hik..aku kalau satu hari tak dapat nasi...mulalah mengigil....kadang2 tu pagi nasi....tengah hari nasi....malam nasi....ambik kau...hik..hik..member aku cakap...aku kuat makan...tapi badan tak naik2....ye ke....ermmmm...hik..hik...lagi2 sekarang aku menyusukan baby.....lepas pam susu....aku dah mula lapar....asyik nak makan aje.....berat aku sekarang masih 47kg...





member aku punya.....lyn kecit...dia lagilah...nama pon dah kecit...makan mestilah tak habis...tangki kecit....hik...hik...jangan marah lyn....





yang ibu mengandung punya....mestilah habis...2 orang makan...hik..hik..








No comments: