Photobucket

nuffnang

Friday, March 21, 2014

random photos - makanan

assalamualaikum....

hari ini kita layan random photos lagi...aku rasa pasni...setiap hari jumaat aku nak buat n3 pasal random photos ajelah...hik..hik....




subway...husband aku tapau bawa balik rumah aje.....




roti telur....breakfast entah bila entah...aku kalau masak kat rumah...ada masa aku rajin snap gambar....ada masa...terus ngap aje....hik...hik...kalau handphone sebelah aku aje...memang aku snap ler....kalau jauh...padang dari kejauhan ajelah....hik...hik..lagipon kadang2 amir hadif suka guna handphone aku....tab dia dah rosak...entah bila aku nak beli lain untuk dia....






nie pon....entah bila ler aku beli....snap aje gambar....pastu simpan baik2 dalam kamera.....hik..hik...nie aku beli dekat member lama aku....sedap....nak beli boleh order kat sini qisahkami.blogspot.com 




roti john unan....sedap....




keteow + bihun sup....sedap gak...beli dekat foodcourt presint 9.....




jambu air cicah sambal kicap....




nie aku breakfast kat gate one....dekat dengan kg dato abu bakar baginda....kedai kelate....sekarang kedai ini dah pindah....sebelah dengan restoran ramai seafood.....kena datang awal tau....kalau tidak licin.....




roti nan dengan ayam tandoori....




nie masak sendiri...masak pindang....sayur sawi dengan ulam salad.....hari tu pergi nsk selayang....bawa MIL beli barang dapur....nsk jual sayur satu plastik penuh RM3 aje....campur2 ler....pandai2lah nak ambil sayur apa....murahkan....apa lagi husband aku dengan ghairahnya...ambil sampai 3 plastik....macam2 sayur ler borong...baby kailan, salad, sawi, kacang...lepas tu agih2kan dekat MIL dengan emak sedara husband....






nie pon masak sendiri...masak simple...tapi sedap....licin....hik..hik..







No comments: