nuffnang

Thursday, March 6, 2014

cendol durian borhan dengkil

assalamualaikum....

hari ahad yang lepas...aku ajak husband aku pekena cendol...tu pon terpengaruh...tengok kat fb kawan...asyik pergi aje...macam sedap sangat...hik..hik..apa lagi teruslah ajak husband...aku  beriya2lah cakap kat husband aku...kedai cendol tu kat dengkil...dekat dengan presint 20....kawan pergi banyak kali.....rupa2nya husband aku dah pernah pergi...hampehhhh...hik..hik..





macam2 cendol ada....




tanda...jangan tak tanda...keropok lekor aje tak sampai...




cendol....agak sedap gak ler....masa tengah bersiap tu...amir hadif tanya....kita nie nak pergi mana....aku cakap.....kita nak pergi makan cendol.....amir hadif jawab balik....asyik2 cendol....kat seremban pon ibu dengan ayah dah makan cendol......ibu dengan ayah nie macam abang rezalahh (cerita geng bas sekolah).....bosannn....amir hadif tak suka.....bila cendol sampai.....aku suruh dia rasa....boleh dia cakap....sedap cendol nie....amir hadif suka....hik...hik....amir hadif yang tak suka cendol...boleh jadi suka....habis satu mangkuk dia sorang.....




mee kari dan laksa...sedap gak...





sian budak nie...orang lain sedap melantak...dia duduk dalam stroler main air liur....budak ini dah pandai air liur...kalau bagi makan...dia dah kenyang..dia akan sembur2kannya...habis muka aku...sampai ke rambut dia pon kena...ermmmm....botak ler kepala ibu....






1 comment:

Ct Noraishah said...

bestnya..nak-nak dapat time tengahari :) hmmm bestnya