Photobucket

nuffnang

Friday, February 7, 2014

susu perahan

assalamualaikum....

yea...yea...esok cuti...minggu nie 4 hari aje kita berkerja....seronoknya....hik..hik..

aku setiap hari di opis pam susu....satu hari 2 kali....pukul 11 sekali...pukul 4 sekali...kalau tak sempat aku sambung kat rumah....aku akan pastikan satu hari dapat 2 botol....aku tak ada buat stok susu pon...apa yang aku dapat tu yang akan bawa pergi rumah pengasuh....



aku pakai pam susu manual aje...jenama disney...sepatutnya cover kat atas tu warna pink....tapi aku tak pakai pon....botol susu sebenarnya besar...ada gambar minnie mouse...yang tukang belikan husband aku....




beginilah hasil susu yang aku dapat setiap hari....





lepas pam...kena basuhkan...hik..hik...aku guna sabun jenama fiffy....kat rumah aku pakai jenama pureen....










No comments: