Photobucket

nuffnang

Monday, February 17, 2014

red carpet i-city shah alam

assalamualaikum....

pagi ini agak kelam kabut aku....tiba2 amir hadif sakit perut lak...dia sakit perut sejak petang semalam....tapi bila letak minyak angin ...ok....malam tadi sakit lagi...letak minyak...ok balik....pagi tadi nak pergi taska....sakit tu balik....masa tu aku dah sampai opis...husband call...kata nak bawa amir hadif pergi klinik...bila aku dengar macam tu..rasa tak sedap hati plak....aku pon keluar opis jap....pergi bawa amir hadif pergi klinik sama2....doktor check2...doktor kata perut amir hadif bergelodak...masuk angin ler tu....bagi makan semua....dah ok...tanya sakit lagi tak...dah tak sakit....elok pula bermainnya....ermmm....hantar dia pergi taska...aku pon pergi kerja balik....last2 perut aku lak masuk angin...lambat makan....ermmmm....macam2...


ok...berbalik pada cerita asal....hik..hik..hari sabtu yang lepas kita orang ke i-city shah alam lagi....kali ini kita orang masuk ke red carpet....kononnya nak masuk trick art museum.....hari tu tak sempat....sebab hujan....pastu tertengok kat blog gugu gaga masuk kat ret carpet hanya RM5...alang2 dah murah tu kita masuk ajelah....harga asal rm 80...mahalkannn....dah terbakar...tu dia bagi murah....hik..hik...tapi patung2 yang terselamat tu hanya kat bawah aje...tingkat atas tutup...dia orang susun patung agak rapat gak ler....pandai2lah nak ambil gambar macam mana....hik..hik...

oklah layan ajelah gambar....























1 comment:

LIYA said...

tq... cute je hanisah dgn pomps tu