nuffnang

Wednesday, February 12, 2014

panas

assalamualaikum....

cuaca sekarang panas.....mandi pon tak rasa apa pon...masih panas lagi....berpeluh2 aku...lagi2 diwaktu pagi yang sibuk...hik..hik..macam pagi nie....bangun pukul 5 pagi...iron baju...buka kipas sampai nombor 5....pastu bersiap pon buka kipas nombor lima...masih panas lagi....berpeluh2....cair make up....hik..hik...

menyusukan aira pon aku angkat kain tinggi2....amir hadif tegur....seksinya ibu....tak baik....hik...hik....dah darurat....

tadi hantar aira...lif rumah aku rosak...dah berminggu2 rosak....satu aje yang berfungsi....bila satu aje yang berfungsi...semesti penuh macam ikan sardin....bertambah panas aku....dengan aira dengan tak reti duduk diam....ke kiri ke kanan....rimas aku....aku rasa rasa aira pon tak selesa...tu yang tak reti duduk diam....

sampai rumah pengasuh pon sama....lif rosak tinggal satu aje....masa naik ok....tak ramai orang..... bila nak turun...lif tak bergerak2 dari tingkat 14...daripada aku menunggu...baik aku turun ikut tangga....wahhh....betul2 keluar penuh jantan hari ini....hik...hik...

sampai kat kereta aku buka aircond kuat2.....masih tak terasa gak....masih panas lagi.....sampai kat opis....bagus....sejuk....lega....tapi tulah....bila dah ada kat opis...sejuknya sampai ke tulang....kuatnya aircond kat opis nie ler pulak....

tulah manusiakan.....panas marah...sejuk marah...merunggut aje tahukan.....hik..hik..

















1 comment:

Ct Noraishah said...

kat office saya aircond tak kuat sangat. memang sama je la cuacanya cam kat luar tu. Sesekali share kipas huhu..memang terasa la bahangnya mentari kat luar