nuffnang

Thursday, February 13, 2014

bergembira

assalamualaikum...


Mari kita mari kita
Bergembira tepuk tangan sama-sama
Kita menari sambil langkah kanan kiri
Goyang badan goyang kaki
Hoore hoore hip hip hoore
Hoore hoore hoore hoore
Hip hip hoore hoore hoore

Bergembira
Bergembira ha ha ha ha
La la la la la la la la
Bergembira

Goyang pinggang goyang badan
Jangan malu dan segan
Kuat lompat jangan rapat
Biar cepat jangan lambat
Jangan sampai terperanjat

Sambil menari sambil menyanyi
Kita bersenang hati
Habis menari kita berhenti
Makan minum sudah ready
Janganlah tunggu lagi



aik...pagi2 lagi dah menyayi...senang hati nampak....hik..hik...mestilah senang hati...sentiasa gembira....baru ler boleh buat kerja dengan lancar....hik..hik..

sebenarnya...ada kisah sebalik lagu nie...dah lama dah kisahnya.....kisahnya macam nie...amir hadif cakap kat aku...."ibu....amir hadif buat kat adik macam nie....ummmmm cak...ummmmm cak....tiba2 adik bergembira ibu....mari ibu tengok"....bersungguh2 amir hadif bagitahu aku....bila aku dengar ayat gembira tu terus aku gelak....amboi....bergembira sangat amir hadif oiii....bukan bergembiralah amir hadif oiiii....tu  ketawa....tak boleh blalah ayat amir hadif....hik..hik...sekarang nie bila amir hadif agah adik dia...aku mesti tanya kat dia...adik bergembira ke amir hadif....hik...hik...


amir hadif yang bergembira bersama adik....hik..hik....hari ini aku pon bergembira sebab.....hari ini last day aku berkurus selama 3 hari ini....kursus kat opis aje...tak ada maknanya nak kursus kat luar yek....hik..hik....yahoooo....bergembira ha ha ha....la la la la....bergembira.....







No comments: