Photobucket

nuffnang

Wednesday, February 19, 2014

rsmy house of real beriani

asslamualaikum

lepas kita orang pergi i-city....balik tu kita orang terus ke rumah MIL....masa lepak2 kat rumah MIL....tiba2 aku teringgin lak pekena cheese naan....apa lagi...terus teringat ada baca blog sape entah...lupa...hik..hik..makan cheese naan yang meleleh....

nama restoran aku ingat2 lupa..aku cakap dengan husband aku...restoran tu kat maju juction...jalan medan tuanku...restoran tu bermula dengan huruf m...pastu dia bukan perkataan...dia ada 4 huruf...huruf dia ayang tak ingat...hik..hik...cari punya cari...tiba ternampak restoran rsmy tu...terus aku jerit...tu..tu...kedai dia...hik..hik..husband aku tanya...mana huruf m nya...hik..hik...nasib ler husband aku nie cakap aje nama jalan atau nama tempat....insayaallah dia tahu...

nasib ada parking...tapi jauh sikit ler...dapat ler aku merasa cheese naan yang meleleh...yummy...yummy...



senarai menu....kalau tak nampak boleh aje minta buku menu......




sementara tunggu makanan sampai...amir hadif dok tengok orang buat roti naan....sempat ler amir hadif berborak dengan orang tu....hik...hik...kebetulan memang kita orang duduk belakang tempat buat roti naan tu.....




yummy cheese naan.....RM8....amir hadif punya....tapi aku tertukar dengan dia....hik...hik..takpe2...kita share2 yek....




garlic naan...tak silap aku...husband aku punya...harga lupa lak...




cheese naan....aku punya.....rm6....



prata...MIL aku punya....air kita orang order...air sirap, teh bungga, teh ais dan teh o ais....






3 comments:

LIYA said...

BACA KAT BLOG AKU LA TU HIK HIK...

Qaseh Ziera said...

hik...hik..kelakarlah liya nie...bukan blog kau...godek2 tadi...blog mama tisya ler...hik..hik..

LIYA said...

xpela.. aku pon masuk gak hik hik..