nuffnang

Friday, February 28, 2014

aira hanisah nak dapat adik

assalamualaikum...

amboi tajuk...bukan kemain lagi yek...hik..hik..nie c aira hanisah nie...suka bebenau isap jari kaki dia...sampai basah stokin tu....kadang2 tu sebelah isap...sebelah lagi dia tarik stokin...sampai tercabut stokin tu.....bila dah cabut...dia isap lak stokin tu...bila puas isap stokin tu...isap lak ibu jari kaki...amboi...isap macam isap puting...bukan kemain lagi yek....

orang tua2 cakap....kalau baby suka isap ibu cari kaki ini nak dapat adik....betul ke??...hik..hik..aira hanisah kalau yek pon nak adik...tunggu ler 2 tahun lagi ke...sabar yek...hik..hik..






tengok tu....sebelah kaki dalam mulut...sebelah kaki lagi dah berjaya dia cabutkan stokin tu...



tak cukup satu...2 2 masuk mulut....tu aira hanisah dah tukar pampers...dulu pakai drypers...asyik bocor aje...buang air tak ada masalah....tapi po po....dia bocor....amir hadif dulu tak ada plak masalah pakai drypers...tak pernah tukar2....sekarang nie aku try pakai huggies....tengok bocor ke tak...kalau bocor gak...kita try jenama lain lak....hik..hik...



bila kita nak ambil stokin tu...cepat2 dia palingkan muka dia....pandai yek....baju tu MIL aku bagi...MIL aku sekarang dah ada 3 orang cucu perempuan....dia belikan 3 pasang baju macam tu...colour aje lain2....bagi kat semua cucu perempuan dia....hik..hik..

aira hanisah sekarang....pantang nampak benda depan mata dia...semua dia nak capai....hari tu amir hadif main conteng2...entah macam mana entah...dia boleh capai colour....dah masuk mulut...nasib ler aku ternampak...aduhh...takut masuk mata aje...

kalau kita gurau2 dengan dia pon sama...dia cakar2 muka kita....hari tu dia tarik subang aku....tercabut subang aku....aduhhhh....ganas tul budak nie...kalau dalam lif pon sama....siapa yang duduk depan dia...memang jadi mangsa....kalau orang perempuan....tudung  ditarik...tak dapat tudung...handbag pula....kalau orang lelaki...ditarik2 baju orang tu....kalau budak2....macam pagi tadi.....selamba dia tarik rambut budak tu...aduh...aku kepit2kan tangan dia....cepat tul tangan dia nie....lenguh tangan aku dok mengawal dia....


cerita pasal lif....teringat lak cerita 2 minggu lepas kot....lif rumah aku kan bermasalah...satu aje berfungsi..pagi tu....dalam lif tu penuh....depan aku ada husband aku, sebelah dia ada 2 orang perempuan...sebelah aku ada budak sekolah sorang...sebelah budak tu ada emak dia..belakang aku ada amir hadif...ada budak 3 orang lagi....belakang dia orang ada sorang lelaki tengah dukung baby dengan sorang lelaki lagi...jadi penuh...tiba kat satu tingkat ni...lif pon berhenti...ada sorang perempuan...dia nak masuk...orang depan tak leh nak berganjak dah...dia nak masuk gak....belum sempat dia nak masuk lif pon tertutup...tersepitlah dia skit....lif pon terbuka balik...dia keluar terus marah......"belakanglah lagi...kan ada ruang lagi kat tengah tu"...akak kat depan tu pon cakap ler...."dah penuhlah"....dia tak puas hati lagi...dia buntangkan mata dia...akak sorang lagi pon cakap ler..."ada budak"....orang lelaki kat belakang lak cakap...."nak marah2 lak...relax ler...kita orang dalam lif nie pon berpeluh2".....hik..hik...aku senyum ajelah....mungkin dia tak nampak ada budak2 kat tengah tu....tapi cepat sangat nak marahnya...banyak2 bersabar....hik..hik...kita pon faham masing2 nak cepat pergi kerja...macam2 ragam.....







No comments: