nuffnang

Thursday, January 2, 2014

tahun baru

assalamualaikum....

selamat tahun baru....apa azam tahun nie???....azam tahun nie nak jadi ibu yang terbaik untuk anak2....selama nie....jahat ke....hik..hik..

hari ini ramai yang ambil cuti....yelah...hari ini kan hari pertama sekolah....adik2 yang baru masuk sekolah...jangan nagis3 yek...

amir hadif masih taska lama lagi...masih setia dengan cendekiawan...hik..hik..tahun ini amir hadif dah masuk kelas 6 tahun....dapat cikgu baru....aku tak minta  pra sekolah pon untuk amir hadif....susah lah nak ambil tengah hari...leceh....pastu nak pikir tengah hari tu nak hantar ke mana plak....biarlah belajar aje di taska...

lagi setahun lagi amir hadif dah masuk darjah satu....kejap aje masa berlalu...tahu2 anak dah nak masuk sekolah rendah dah....

hari ini semua orang gomen gembira...bonus dah masuk...pagi2 lagi dah print slip gaji...senyum lebar aje tengok slip gaji...alhamdullilah.....

No comments: