nuffnang

Wednesday, January 29, 2014

bergaya dimana jua

assalamualaikum.....

tengok anak bujang aku nie....memang suka bergaya....vacuum rumah pon siap berjeket...hik....hik...sebenarnya masa nie kita orang nak keluar....aku tengah bersiap...agaknya bosan tunggu aku bersiap....tu amir hadif keluarkan vacuum....terus dia vacuum rumah...aku yang tengah bersiap....terkejut dengar bunyi vacuum....padahal aku dah vacuum rumah dah ....tengok2 anak bujang aku....terlebih rajin plak....

amir hadif sekarang nie dah pandai bergaya....bila nak keluar rumah aje...mesti dia yang aturkan nak pakai baju colour apa....kadang2 tu siap tanya kat aku...."ibu ada baju oren tak"..."ada"....amir hadif nak pakai baju colour oren"...."adik dengan ayah ada tak"....sudahnya satu keluarga pakai baju colour oren.....kadang2 tu...."ibu pakai baju colour pink dengan adik....amir hadif colour biru sama dengan ayah"....ikut suka dialah...kadang2 dia sama dengan adik....kadang2 sama dengan aku.....hik...hik...


tengah fokus nak vacuum....



tak persan lagi ibu ambil gambar.....




dah nampak....pastu dia tanya...."nape ibu ambil gambar amir hadif"...aku jawab..."saje aje"....pastu dia jawab..."ala...amir hadif tahu....ibu nak masuk blog ibukan"....hik...hik...amir hadif bukan boleh tau....semua benda dia nak cerita dengan orang....kadang2 dia cerita dengan cikgu dia....bila ambil dia dari taska....dia akan cerita ler kat aku...."ibu tadi amir hadif cakap dengan cikgu...ibu amir hadif beli tut.....ibu beli kat tut"....macam2 lagilah....semua benda dia nak cerita......sekarang nie aku jadi berhati2 lak...takut benda yang sensitif pon dia nak cerita.....hik...hik..






No comments: