Photobucket

nuffnang

Monday, January 13, 2014

mengaji

assalamualaikum.....

aku dah hantar amir hadif pergi mengaji....start awal tahun hari tu....hantar kat orang....blok belakang rumah aku aje.....bayaran seikhlas hati....mengaji setiap hari isnin sampai jumaat....sabtu, ahad dan cuti umum....cuti....start mengaji pukul 8 malam....sekarang amir hadif mula mengaji guna mukadam dulu....lagipon amir hadif dah 6 tahun...baiklah hantar pergi mengaji....bagi dia lebih lancar mengaji.....




amir hadif  nak pergi mengaji nak pakai baju melayu aje...aku suruh pakai baju tidur....dia tak nak....dia kata...mengaji kena pakai baju melayu ajelah....baju tidur...untuk tidur aje....layankan ajelah....janji dia nak pergi mengaji....selalunya husband aku yang hantar amir hadif mengaji....pastu husband aku akan tunggu kat surau....nanti masuk waktu isyak....ustaz tu akan bawa amir hadif turun kat surau....lagipon rumah ustaz tu satu blok dengan surau....harap amir hadif dapat mengaji sampai katam....amin....








No comments: