Photobucket

nuffnang

Friday, December 27, 2013

bercuti

assalamualaikum....

selamat bekerja bagi yang bekerja....selamat bercuti kepada yang bercuti...hik..hik..bagi tuan blog...selamat bergembira bersama anak2 tercinta...sekarang nie aku dan anak2 kat seremban...tak bercuti pon..just lepak kat rumah akak....nak bercuti macam mana...husband aku kena kerja...aku ambil cuti pon sebab taska amir hadif tutup....

aku akan bercuti sampai 2hb.....husband aku lak start cuti mulai esok....insya allah esok kita orang akan balik kampung....lepas tu bawa anak2 berjalan....ke mana???....masih dalam perancagan...hik...hik...

oklah...tu aje aku nak membebel...hik....hik..bye...



















1 comment:

aizamia3 said...

Moga selamat pergi dan balik sepanjang percutian tersebut.. ;) best arr dapat cuti.. ;)