Photobucket

nuffnang

Monday, January 6, 2014

theme park i-city shah alam

30/12 yang lepas kita orang bermandi mandi di theme park i-city....pergi pon sebab menunaikan permintaan amir hadif....pening gak pikir nak pergi mana.....bincang punya bincang....last2 i-city ajelah...dekat pon dekat...amir hadif tak kisah...janji dapat mandi....


pagi tu breakfast kat warung bunian....




nie kat parking...




harga tiket...




amir hadif bersama snow white dengan orang kerdil....




adik pon nak gak...hik..hik..









ayah dengan amir hadif...




seronoknya dia orang main air...





aira hanisah duduk aje dalam stroller....kita orang bergilir2 jaga budak babam nie...









amir hadif penakut tau...naik gelosor pon takut...apalahhhh....





perasan macam kanak2...hik..hik..





gambar dia orang...mana gambar aku...huk..huk...aku kena jaga aira hanisah ler...time aku mandi dia orang tak nak ambil gambar aku...huk..huk...... kita orang mandi sampai pukul 2...pastu tengok cuaca dah gelap...cepat2 tukar baju..lepas siap aje...hujan pon turun....nasib baik dia orang sempat main semua...sampai nak gugur jantung husband aku...husband aku naik yang apa nama dia tornado ride...ambik kau...sekali aje naik...pastu dah tak nak...taubat...hik..hik..aku mati hidup semula takkan naik...main gelosor pon dah kira hebat...hik..hik..




singgah kat tesco...singgah makan aje...hujan lebat...tak tahu nak makan kat mana....












No comments: