nuffnang

Wednesday, January 15, 2014

gambar kelas

assalamualaikum....

selamam aku kemas2 rumah tiba2 terjumpa gambar kelas amir hadif ....sebenarnya dah lama dapat....tahun lepas lagi...masa dapat tu...aku takdelah tengok betul2...sekali limbas aje...pastu terus aku letak atas rak...semalam aku kemas kat rak tu...ternampaklah gambar kelas amir hadif...aku cakap dengan amir hadif...masa tu amir hadif tengah layan komputer...apa entah dia tengok entah...

aku: o...nie gambar sekolah amir hadif...ibu tak tengok lagi...mana amir hadif nie..o..handsomenya amir hadif...tapi kenapa amir hadif butang baju sampai atas...

hadif: cikgu yang suruh....

aku: kakak acah mana (makwe amir hadif..hik..hik..saje nak dengki amir hadif)...

hadif: ala...yang rambut kembang....tulah dia....

aku: (gelak besar...tapi control..) kenapa pula rambut dia kembang...amir hadif tak cakap ke dengan dia ....

hadif: tak naklah...nanti putus cinta....

aku: amboi...kenalah cakap...(dalam hati....gatalnye anak aku nie..hik..hik..)

hadif: ehhh.....tapi sekarang rambut dia dah tak kembang dah....dah ok sikitlahhh (ayat macam frust aje).....

aku: hikkk...hikk...cantik lagi ke....(saje aje aku tanya lagi...nak tahu apa jawapan dia)...

hadif: ermmm...cantik (ayat macam tak puas hati aje)...

aku: eh....budak perempuan nie pon cantik juga (aku tunjuk gambar budak perempuan lain...saje nak api2kan dia)....amir hadif tak suka ke....

hadif: ermmm...tak suka...kakak acah lagi cantik (ayat marah)....

aku: amboi....amir hadif nie gatallah.....belajar pandai2 dulu.....kecil2 lagi dah gatalkan...amboiiii.....

tengok anak aku...gatalkan...baru masuk 6 tahun....dah ada makwe...dah pandai memilih pula tu...ikut perangai sape ler...kecil2 lagi dah pandai nak bercinta.....belum sunat lagi...ni semua terpengaruh drama pukul 7 ler ni...salah ibu juga....dok layan cerita tu...anak pon terjebak.....hik..hik..

amir hadif bukan boleh tau....mudah ikut....pastu cepat belajar....yang kita tak ajar pon dia tahu...lagi2 bab it....tahu aje dia....kadang2 aku lak tanya dia....hik...hik...kalau aku buka FB....tak log out....tahu2 dah berchat....pandai aje dia...takde sape yang ajar tu...tengok2 dah berchat...kadang2 dengan cikgu dia...entah cikgu dia faham ke idak...faham ler kot...elok aje berbalas...hik..hik..pandai pula pilih orang yang di kenal.....kadang2 tergelak juga bila tengok ayat dia berchat....ikut suka dia aje taip....selalu FB ayah dia jadi mangsa...budak2 sekarang cepat belajar......zaman dah berubah....






nielah gambar kelas amir hadif....cari amir hadif...




1 comment:

lovely said...

kelakarlah.. amir hadif ni..
takut putus cinta pulak..