Photobucket

nuffnang

Friday, January 24, 2014

demam

assalamualaikum....

huk..huk...huk...kembali bersiaran....sebenarnya aku demam...3 hari mc....aku start demam hari ahad lagi....hari jumaat tu aku balik kampung MIL kat johor....on the way balik tu....aku kena cirit birit....asyik ler berhenti singgah meninggalkan harta karun...hik..hik....yang hairan aku sorang aje kena.....dari dalam kereta badan aku dah seram sejuk....sampai ke tulang...kepala dah pening2.....

tiba kat rumah....badan dah sakit2....malam tidur pon dah tak lena....sejuk sangat...hari isnin nak pergi kerja....tengok2 badan dah naik bintik2....tunjuk kat husband...husband suruh pergi klinik.....kebetulan husband aku nak sedut gas....dia semput lak....

tiba kat klinik ramainya orang...biasalahkan hari isnin....terpaksa ler tunggu gak....nasib baik aku dapat mc 2 hari....tunggu husband plak lama bebebau...pukul 12 baru settle....aduhhhhh.....hari rabu aku pergi lagi klinik....ambil darah....dapat 1 hari lagi mc....aku kena demam denggi....tapi takde teruk sangat....musim kot....esok aku kena ambil darah kat hospital lagi....hari ini pengasuh anak aku lak demam....kau orang kena hati2 tau....jangan biarkan air bertakung...kang tak pasal2 dapat demam denggi cam aku....hik...hik...











No comments: