Photobucket

nuffnang

Thursday, March 31, 2011

tesco funland

tesco funland ini terletak kat tesco ampang.......memang bagus ler....dan sangat ler berguna......time aku nak bershopping.....husband aku leh bawa c hadif bermain kat situ...x pon klu husband aku nak shopping.....aku lak yang bawa c hadif main kat situ....x de ler pening kepala nk layan kehendak dia....nak tu ler...nak nie ler....klu boleh semua dia nak....aku selalu cakap ngan c hadif....suruh ayah buka satu shopping complex kat gumah kite nak x....senang...ape yg hadif nak...leh ambik aje.....


 masuk kat tesco funland nie RM3 untuk 2 jam.....tapi c hadif main kejap aje coz sesak ngan budak2.....dia x minat......satu perangai c hadif nie dia x suka berkawan sgt....dia suka buat hal sendiri.....

  mainan nie lak terletak kat hadapan tesco funland aje.....tp kena pakai token yek.....mainan2 cam nie c hadif suka....xde orang ganggu dia.....duduk sampai pagi esok pon x pe......tu c hadif tgh ambik order....customer dia adalah aku.....

tengok....memang c hadif suka main sorang2.....dia x pedulikan org lain....dia buat hal dia aje....
c hadif tgh buat pengumuman ape entah.....

1 comment:

Zee Zai said...

kak kena galakkan c hadif bergaul gak t msk taska@tadika terpingga2 plak dek x biasa ngan org sekeliling naik poning kepala nk uruskan karenah anak nie hehehe