Photobucket

nuffnang

Monday, March 21, 2011

donut

hari jumaat lepas aku p pasar tani ngan member....macam2 ler aku beli...t'masuk ler ngan donut nie....sedap...kuih donut nie jual kat depan sekali...tp x ingat lorong yg ke brp....dia betul2 depan sekali...yg tukang jual die suami isteri....kat situ ade jual kek....kuih bakar....mcm2 lg ler kuih die jual......



kuih donut nie harga dier......satu RM1...kalau beli 3 ketul RM2.50....aku beli ler 3 ketul...1 ketul aku mkn kat opis ngan member2....2 ketul lg aku bawa blk rumah....



kat gumah aku bg c hadif makan.....mula2 tu c hadif mintak aku sos nk cicah.....aku ckp ngan dia...nie bukan jemput2...nie kuih donut....x yah cicah2....punye dia marah.....siap nagis lg....gaduh ler jap aku ngan dia.....last2 dia mkn gak donut tu......

aku siap potong2 donut tu.....takut t'rabur satu gumah gula dia....c hadif pon suka....asyik mintak lg....last2 dia mkan donut tu 1 ketul setenggah.....setenggah lg untuk ayah die....sian ayah.....nti ibu beli lg yek.....

2 comments:

Axie04 said...

comfirm
donat die memang best
dah try dah
lembuttt

Qaseh Ziera said...

dulu kak hasnah selalu beli....