Photobucket

nuffnang

Tuesday, March 29, 2011

birthday c hadif

lama nyer x b'blog nie....bz giler....asyik ade hal aje...x smpt nk jengguk blog.....cerita pon byk dh t'tunggak...nti aku masukkan cite satu persatu yek...hari nie aku nk cite pasal birthday c hadif....birthday c hadif nie semalam....28/03/11 pukul 10.15 genap ler c hadif 3 tahun....kejap aje dh besar ank ibu....kebetulan semalam aku cuti coz pengasuh mintak cuti nk p singapore ade kenduri kawen.....bolehlh aku sambut birthday c hadif....tp x meriah pon aku tiga beranak aje....konon nyer aku nk sambut birthday c hadif kat restoren....tapi c hadif x dah sabar....nak gak potong kek kat gumah....husband plak nk p check up kat hospital ..terpaksa ler aku ikutkan kehendak c hadif.....


 kek nie aku tempah kat linda bake....kek coklat.....

nyum....nyum.....cantik....warna warni.....c hadif pon suka sgt....tambah2 lg ada cartoon kesayangan nyer....kembar c upin & ipin....

 sampai kembang hidung tiup lilin....berapa puluh kali tiup lilin baru padam.....


sama2 ngan ibu.....ibu sayang hadif.....

 moga hadif panjang umur...murah rezeki.....kesihatan yg baik...semua nyer yg baik2 ler......

ayah kenakan c hdaif.....hahaha....c hadif takut.....

5 comments:

Axie04 said...

happy birthday hadif
sampai cuti mak ko hadif
semata nak celebrate birthday ko
jagan nakal pas ni
bagi can kat ibu ngan ayah wat adik baru
ok

Anonymous said...

happy besday hadif yg ke-3tahun..smoge menjadi anak yg berguna n soleh bile besa nanti..senangkan ati ibu n ayah..jangan nakal cam ibu,,,hihi...

Qaseh Ziera said...

axieda' great : ibu ngan ayah mmg nk baby baru....tp blom ade rezeki lagi...masalah nyer c hadif lak x suka ngan baby...camne...

sue :thanks acik su....ibu kite x nakal ler...ibu baik tau....

lovely said...

nak gak ucap happy b'day kat hadif...
hai hadif!!!..
mama dia tlg jawab kan!!!
hppy b'day hadif!!!
wah dah 3 thn adif skarang!!!
hadif nak adik x?hihiiii..
mama dia tlg jwb kan!!!
hiiiii..
ok lah..
acik nie merapu plak!!!
ok hadif happy b'day...
moga hadif jd anak yg soleh dan berjaya d dunia
dan akhirat!!!...
amin...

Qaseh Ziera said...

lovely : ibu tolong jawabkan yek....nie ibu nk jawab....tima kacih acik ida....ibu nk sgt baby...camne nk buat yek acik ida.....dh jgn nk merapu.....