Photobucket

nuffnang

Thursday, March 3, 2011

hadif buat perangai

berbalik kepada cite smlm....pasal beli spender tu....tiba aje kat jusco...aku terus p bahagian kanak2....tiba2 c hadif nmpk plak pusat mainan...ape lg....terus dia nk p sana....aku suruh ler husband aku p bawa...aku nk teruskan misi aku mencari spender c hadif.....lagipon aku nk cepat....nk p mkn coz dh lapar giler.....spender c hadif dh aku jumpa n dah pon membuat pembayaran.....aku terus cari dia org kat pusat mainan tu....aku tgk c hadif dh seronok giler main mainan tu...pas satu....satu...dia main....jom tgk gelagat dia.....








tgk ler gelagat c hadif....mmg seronok giler....aku ajak dia blk x moh....aku pujuk dia....dia x layan...aku dh ler lapar giler nie...dekat 1 jam dia kat situ....lgpon dh mlm....dh kol 9.....x puas lg....mcm2 aku dh buat....hati dh mula panas nie....muka husband aku pon dh lain mcm....nk x nk....aku suruh husband aku dukung aje....klu tgu lg.....mau smpi pg esok.....kesudahan nyer.....tgk ler....

 >

>

>

>

>

>

>

>

>






punye ler dia mengamuk.....semua org dok pandang kat kite org....smpi selipar dia pon dia tanggalkan....smpi kat parking dia mengamuk...tuhan aje tahu...pak kal ler anak....eeeeeee.....geram aje.....sabar...sabar.....

No comments: