Photobucket

nuffnang

Monday, March 7, 2011

satay, food court tun teja

mlm td aku malas nk masak....malas gak nk kluar.....tp nk mkn....aku tanya c hadif nk mkn ape....dia jawab nk nasi goreng....asyik nasi aje....kite mkn lain ler....selain nasi.....pk punye pk....last2 satay....aku suruh husband p tapau aje......maka p ler husband aku ngan c hadif ke food court tun teja, presint 9......dekat aje...aku dok gumah aje.....punye ler malas...aku penah mkn satay kat food court tun teja nie....memang sedap....sedap dr satay kajang.....satay daging dia mmg lembut giler....nie kali ke 3 aku mkn....secucuk RM0.60 sen aje.....cuba ler try....

aku beli 20 cucuk aje....cukup ler untuk 3 beranak....siap ngan nasi empit tu RM15.....


punye ler b'hati2 c hadif makan.....takut kuah t'kena baju....

nyum....nyum....best giler.....

No comments: