nuffnang

Tuesday, March 15, 2011

car wash auto

kalau korang malas nk turun dr kereta.....atau pon korang nk cepat tp malu coz kereta kotor....korang boleh ler try basuh kereta kat sini....mudah...cepat....pantas.... n murah.....husband aku byk kali ler basuh kereta kat sini.....mmg cepat ler....aku pon x yah nk kluar dr kereta....tp kalau nk cuci belah dalam kena ler kluar....klu x...camne org tu nk keje lak.....hehehehe....kalau cuci luar aje RM4 or RM5 x ingat plak.....cuci luar n dalam plak.....aduh.....x ingat gak....tp murah ler dr car wash lain.....


masuk2 aje.....secara automatik dia sembur air....

 pastu...sembur air sabun....


 setelah itu.....pekerja dia  2-3 org datang.....gosok2.....cuci2....c hadif suka plak time nie.....


 habis tu....benda warna-warni tu plak buat keje.....


 akhir sekali....kluar...nanti ade pekerja 2-3 org tukang lap....bagi kering...dh siap....

5 comments:

LIYA said...

dah lama x g situ, syok jugak dok dlm tu hahah

Qaseh Ziera said...

kau sama ngan anak aku...suka bebenau....

axie said...

mcm bes..kat mana ni??
berapa ringgit sekali basuh?

Qaseh Ziera said...

masa nie buat BHPetrol kat jalan genting klang....harga lupa...tp murah sesangat....

Qaseh Ziera said...

dah ingat harga dia....kalau basuh luar RM4...klu nk polish tayar tambah RM1....kalau luar n dalam RM8