Photobucket

nuffnang

Monday, March 14, 2011

rock melon

dah lama aku  x up date blog nie....m'gu lepas aku bz giler....macam2 benda kena buat....x sempat nk jenguk blog sendiri.....nie pon cite ari jumaat punye cite....aku beli buah rock melon  nie kat pasar tani.....aku p beli ngan pn lovely n sorang lagi member.....kite org siap beli buah durian lg...kongsi2....xleh beli banyak2....berat...lgpon takut berbau satu opis....gambar durian  nyer aku  x ambik ...pn lovely ade ambik.....cube tengok blog dier...mane tau ade dia masukkan....hehehehe......jom kena layan buah rock melon nie.....



buah dia kecit aje....RM5 sebiji....tiba2 t'ingat kat kak hasnah....selalu beli buah nie ngan dia....hish..hish...sedih lak....

manis tau buah nie.....sesedap rasa....nie aku dh siap potong...siap potong masuk perti ais dulu....baru sedap makan.....khas untuk suami tercinta....chewah......konon...husband aku nie klu x dipotongkan....x t'usik ler buah tu....klu dh potong tu....sekali ngadap aje....dh licin.....

No comments: