Photobucket

nuffnang

Monday, March 21, 2011

belon

petang jumaat ari tu sepupu c hadif datang gumah.....saje aje....lgpon cuti sekolah....dia org dok main komputer aje......tu pon kena tunggu c hadif tido dulu....klu x jgn harap ler dpt ngadap komputer tu....aku awal lg dh tido...konon nyer nk tgk raja lawak....separuh jln aje aku tengok....ngantuk.....dalam kol 3 pagi gak ler dia org tido....tu pon sebab dia org dengar org ketuk pintu.....tgk kat lubang pintu xde sape...kelam kabut ler dia tutup komputer...terus zzzzzzz......ambik kau.....pagi tu (hari sabtu)  dalam kol 8 aku kejutkan dia org....ajak dia org p tgk belon......sian lak...dtg gumah x bawa p mane2....dia org pon seronok.....konon nyer pas tgk belon nk antar dia org blk...last2 dia org x blk lg.....dh seronok dok kat rumah aku lak....petang tu br antar dia org blk.....


 gambar nie aku masa dalam kete.....tengah cari parking.....


 tengah2 cari parking.....nampak plak c robot nie....
 c hadif ngan sepupu nyer....

 aku n bebudak....

 husband n bebudak

 nak naik belon...tp beratur panjang sangat....dapat ambik gambar aje.......

 c hadif c sibuk...nk gak......

 nie di antara jualan yg ade.....mainan budak paling byk...c hadif jd rambang mata....

 tgk tu...kepala c hadif....tengah pilih....

 akhir nyer dapat gak mainan...belon doraemon....RM15....


sudah2 ler tu c hadif oiiii.....

 nie kapal....kena byr brp ringgit x tau....belon2 tu c hadif punye....

 konon nyer x dapat naik belon....nak naik helikopter plak....satu kepala RM130....amboi...x jadi naik....

tgk aje org lain naik....

No comments: