Photobucket

nuffnang

Monday, August 18, 2014

D'kenali ikan bakar

assalamualaikum....

bertemu kembali....tengelam timbul aku ni...ahkak bz kooo....bz sangat ler tu...hik..hik...tapi betul...bz tau....

insya allah hari ni masuk 4 hari aku puasa nam...tinggal 2 hari lagi...hari ke 2 aku puasa nam aku berbuka kat luar...tu pon sebab bawa aira hanisah jumpa ustaz kat bangi...budak tu buat hal...tak leh tinggalkan....nak melalak aje kerjanya....dulu pernah jadi sekali...bawa pergi jumpa ustaz...bagi minum dan mandi...dah ok dah...lepas raya dia buat hal lagi....keluar rumah dah pukul 6 lebih.....habis berubat dah azan....minum air dulu dalam kereta...pastu baru cari kedai makan....ni pon kita orang main terjah aje...janji dapat makan....



nama restoran tu d'kenali ikan bakar...tapi aku tak order pon ikan bakar...lain kalilah try...




menu yang ada...




sebelum makanan sampai...makan dulu otak2...sedap....amir hadif suka....





air...




menu yang kita orang order...boleh datang lagi....sedap...service pon cepat....





No comments: