Photobucket

nuffnang

Friday, August 29, 2014

random photos

assalamualaikum......

ye...ye..dah hari jumaat...pastu dapat cuti 3 hari....syok...syok...selamat menyambut hari merdeka yang ke 57....merdeka...merdeka...merdeka...hik..hik..hik...semangat....

oklah jomlah layan random photos aku...konon nak masukkan menu berbuka aku yang tertunggak tu...dah basi dah...raya pon dah habis....kejap ajekan...dah habis raya...dah nak masuk bulan 9.....pejam celik...nanti dah masuk tahun baru...uwaaaa....makin meningkatlah usia ni....ok...ok...dah jangan nak membebel banyak sangat zira oiii....




anak teruna aku...masa ni ada majlis hari raya kat taska dia....budak ni makin besar...makin manja lak perangai dia....lebih dari adik....sekarang ni aku cuba slow2 berhentikan dia minum susu botol....ajar minum susu pakai cawan...punya liat nak habiskan....tak ada nikmat ler tu...








ni menu berbuka puasa nam....masa aku puasa nam...2 kali kot aje masak sendiri....yang lain beli aje...








nampak tak....semua kereta warna putih...bukan tu...tengok kereta belah kiri tu...macam mana dia parking....nasib baik badan aku slim...slim sangat...hik...hik..bolehlah aku keluar....esoknya....husband aku terpaksa masuk pintu belah kanan....tulah debab sangat...hik..hik...








jangan terpedaya yek...aku tak dapat pon anugerah khidmat cemerlang....anugerah khidmat cemerlang tu  dah lama dia orang terima......kat opis aku ni...siapa dapat skt 90 ke atas...akan dapat sijil....siap naik pentas lagi....thanks bos2 semua....mana tahu tahun depan dicalonkan dapat anugerah khidmat cemerlang lak...hik...hik...








ni singgah makan masa on the way balik kampung nak tengok bapa sedara aku meninggal....main berhenti aje....perut dah lapar masing2....gerai biasa aje...tepi jalan di kuala pilah...masakan kampung...itik..puyuh...daging salai...semua ada...alhamdullilah sedap dan murah....gerai ni pernah masuk JJCM....dodol tu pon sedap....nyam...nyam...









aira hanisah pertama kali main games ni....abang yang lebih2....sibuk...








lunch hour...makan subway...








terselit....lepas raya cafe tutup...pergi cafe perbadanan pon lauk pauk semua licin....last2 makan maggi...nangis jap...lapar woiii....nak nasi...nak nasi....








tahun ni aku tak banyak pon beli kuih...membazir...bukannya habis....aku beli rempeyek...biskut famous amos....kuih siput....kuih cicin...tu pon kirim ngan budak opis balik sabah...biskut coklat kat atas tu aku beli dengan budak praktikal...tu pon memang beli untuk amir hadif bawa jamuan kat taska....tapi sebelum bawa pergi taska...amir dah rembat dulu...nak rasa katanya...





No comments: