Photobucket

nuffnang

Monday, November 10, 2014

random photos


assalamualaikum....ngantuknya....lepas makan mesti ngantuk...nape hah.....shuu...shuuu...syaitan bergayut....hik..hik...oklah....jom layan random photos...


budak dah pandai berjalan....mana boleh pegang....





tepi...tepi...jangan kacau...lif rumah aku masih rosak lagi...satu lif ajelah berfungsi....






sekejap ajelah boleh duduk atas kerusi tu...pastu dah memekak...pantang orang lalu tepi dia...mulalah dia....macam orang nak ambil dia sangat....lepas ni kena bagi dia duduk belah dalam...jangan letak belah tepi....menjerit ajelah kerja dia..takut orang nak ambil dia...perasann....orang nak lalu aje pon....





abang memang suka kacau adik...apa yang adik tak suka...lagilah dia buat....aira hanisah nie jelous sesangat....kalau nampak abang baring sebelah ibu....cepat2 dia datang....baring juga....ibu suap abang  makan pon dia marah....kena suap dia sorang.....





MIL balik dari haji hari tu ada bagi kacang2....kismis...kurma...tiba2 en.om jumpa satu kulit kacang....macam bentuk kalimah ALLAH....subhanallah....





pemberiam dari MIL....aku n en. om dapat sepasang jubah...amir hadif dapat 2 pasang jubah...pastu dia orang dapat kopiah...aku dapat beg...aira hanisah dapat sepasang baju....tu tengok dia sedang mengemas....





buntangnya mata...nak marahlah tu....orang marah dia...dia marah kita balik...





jeruk asam boi...RM15..nak merasa gak...nak buat malas...hik..hik..






lauk simple...





hari sukan opis aku...dapat cabutan bertuah....hari sabtu hari tu opis aku ada buat larian....biasalah aku...bukan lari pon...ngumpat aje...hik..hik..tak adalah...beborak aje..tahu2 dah sampai.....lantaklah lambat...janji sampai...hik..hik....ada cabutan bertuah juga....tapi tak bertuah....tak ada rezeki...





geng rumah kuning....kuning juara....go..go...tiger...aummmm...hik..hik..





subway...husband aku tapau...kat rumah hantu subway...kat opis pon hantu subway....mentang2 dekat...hik..hik..





No comments: