nuffnang

Monday, November 3, 2014

my birthday

assalamualaikum...

hari sabtu 1hb yang lepas...birthday aku.....naik satu angka lagi....genaplah umur 34 tahun...whoootttt...whooottt....cepatnya masa berlalu...aku rasa aku baru aje kawen...tiba2 baru kawen....apa kena mengena umur ngan kawen lak.....hik...hik...melalut aje.....

birthday aku....en. om  nak belanja makan....dia tanya nak makan kat mana....aku cakap kat mana2 pon tak kisah....tapau pon tak apa....makan kat rumah....baiknya akukan...bukan senang dapat isteri macam aku....hik..hik...angkut bakul sendiri nampak...sape lagi nak puji diri sendiri....ni kalau dengar kat en. om....mahu kembang2 hidung dia....hik...hik...

kasut kerja aku dia punya tumit hampir nak tertanggal....dah setahun lebih kasut tu...aku nie jenis pakai kasut sampai lunyai....kalau dah suka kasut tu...tu ajelah aku pakai...yang lain buat hiasan...bila nak tertanggal....aku pakai kasut lain...tu pon kasut 2 tahun punya...pakai balik....pakai seminggu...dia punya tapak dah jadi mulut buaya....hik...hik...korek2 almari kasut...tengok ada kasut tumit...ada 2 pasang....try pakai...goyang2 lak tumitnya...mahu terpelejok aku...tak confident aku...dahlah kasut sarung....kaki aku jenis manja nak mampus....tak leh pakai kasut bersarung.....melecet....beli pon sebab cantik...pakai kejap....pastu buat hiasan.....orang kata gigit kasut tu dululah...letak lilinlah...aku dah try...tak jalan....melecet juga....terpaksalah pakailah kasut jalan2 punya dulu...


semalam ajaklah en. om pergi aeon...cari kasut....so...dia pon kata dia belanja makan kat dalam aeon ajelah....sampai kat aeon...cari2lah kedai makan...last2 ke kenny rogers lah kami....lepas2 makan....terus misi mencari kasut....





minions....cartoon kesukaan amir hadif....dalam aeon tu ada jual cadar minions....amir hadif dah merengek2 nak....lain kalilah....






anak ayah....kawan gaduh....kawan bising kat rumah....






budak kuat marah...berangin ajelah.....semua dia nak capai....tak dapat mulalah mengamuk....






kesayangan ibu....





barulah nak senyum....anak no 2 perangai dia lain....









makanan yang kami order....





dapat capai misi...tapi tersasar plak...tersasar beli handbag....beli besar gelabak punya...senang nak sumbat pam....botol susu....dah jadi mak2kan....hik..hik...




1 comment:

lovely said...

CANTIK BEG TU. MERAH LAGI.. AUUUWW..