nuffnang

Monday, November 17, 2014

makan di ayer 8

assalamualaikum.....

lemah aje hari ini....bosan tengok atas meja ni...nak pencen...nak pencen....boleh??.....bestnya duduk rumah...boleh guling2...tiba2kan...orang yang duduk rumah nak bekerja....orang yang bekerja nak duduk rumah...itulah lumrah kehidupan...bersyukurlah zira oiii...jangan nak merengek tak tentu pasal....

sekarang ni musim hujan...sejuk...duduk opis pon nak beku...berapa kali ulang alik pergi tandas...hari sabtu yang lepas balik rumah MIL...hujan sepanjang jalan...dengan kilat dan petir....takuttt....aku ni kalau kilat..petir...berdebar2 jantung ni...takut oiii...

kau orang pernah pergi ayer 8 tak...macam2 ada...kedai makan banyak...kedai tudung pon ada...mai..mai...promote nampak....padahal baru 2 kali sampai...orang lain dah berzaman pergi...hik..hik..biasalah hari jumaatkan panjang...pastu ada geng yang ajak...kita pon follow aje...hik..hik...

restoran slero d timur....perkali sampai..tak tahu nak makan kat restoran yang mana....makanan kat situ...bagi akulah...biasa2 aje...tapi servis cepat....












kali ke 2 pergi fuel shack....burger dia besar...memang kenyanglah...rasanya bolehlah...spageti dia sedap....cheese fries dia pon sedap..tapi kalau cheese tu dia panas sampai meleleh lagi meletops....kat sini kena order dulu...bayar siap2...pastu bagi nama....kelakar pon ada...macam kat klinik...bila order kita dah siap...dia orang akan jerit nama kita...dah nama dekat2 sama...semua pandang...confius....hik..hik..










No comments: