Photobucket

nuffnang

Thursday, November 6, 2014

nasi arab

assalamualaikum....

errkkkkk....alhamdulillah....kenyang....hik..hik....lunch hari ini aku makan rojak mee....beli kat jualan sumber asli....pagi tadi dah makan nasi...aku bawa bekal lauk sardin....aku dengan makanan mana boleh pisahkan....kata ada saka....hik..hik...

semalam ambil amir hadif kat taska...biasalah budak tu...adalah cerita dia...masuk2 kereta...."ibu...nanti 22hb amir hadif ada persembahan...menyanyi.."..aku pon..."menyanyi aje ke"....dia jawab..."ada sajak...kawan amir hadif...jaja yang sajak...amir hadif tukang kira 123 pastu up...tu aje"....aku tanya lagi...saje nak tahu jawapan dia..."ala...amir hadif tak sajak ke...kenapa amir hadif tak sajak"....jawapan dia...dengan nada yang slow..."amir hadif pelat...nak buat macam mana bu"...bunyi macam kecewa aje.....hik..hik.....pelat tu memang keturanan nak oiii...hik..hik...

hari tu aku ada beli pes nasi arab...dah lama...hari tu entah bila entah...biasalah...cerita basi....beli dengan pegawai kat opis...dengar budak2 opis kata sedap...aku pon trylah...senang aje...ikut aje arahan dia...




nilah rupa bentuknya...




tara...dah siap...alhamdullilah...menjadi...senang aje...celah gigi aje...hik..hik...





dia punya sos pon ikut arahan dia....kebetulan kat rumah aje hati dan daging lembu....dapat masa korban...so..kita korbankan sekali...





dapat makan sampai ke malam...kira dapat 2 kali makan.....






No comments: