nuffnang

Wednesday, November 26, 2014

konvokesyen taska cendekiawan

assalamualaikum.....

sejuk...sejuknya....nak peluk...nak tidur pon tak boleh....sejuk sampai ke tulang....alhamdullilah...perut pon dah kenyang....

22hb yang lepas...hari sabtu...taska amir hadif ada buat konvo...tahun ini hanya budak 6 tahun aje buat persembahan....tak macam tahun2 yang lepas....konvo tu dia orang buat kat sekolah rendah prensit 8 (2)....start pukul 9...aku sampai ngam2 pukul 9...keluar rumah dah awal dah...konon nak datang cepat...boleh duduk depan sekali...turun dari rumah....nak masuk kereta...ada bau yang tak menyenangkan...rupa2nya aira hanisah buat kuih....terpaksalah naik atas balik...ermmm...sampai kat dewan orang dah ramai dah...dah dapat tempat duduk...sekali kena halau...tempat tu khas untuk budak-budak taska aje...hik....hik....beralihkan ke tempat lain lak...





sebelum tu breakfast dulu kat dapur mas presint 9....






amir hadif dengan kawan2...pop yeh yeh...





amir hadif sebelum persembahan...




budak ni...masuk2 dewan dah buat perangai...tak reti duduk diam...






amir hadif...






pentas...






ucapan dari penyelia taska...







aira hanisah kena pisah dengan ibu jap....dia kalau nampak ibu dengan ayah dah tak nak...






persembahan dari kelas amir hadif....asalnya dia orang bawa lagu cikgu pagi ku cerah....amir hadif dah berlatih kat rumah...tup..tup...dia kata ada orang dah bawa lagu tu....dia kata cikgu pon tak tahu nak bawa lagu apa dah....hik..hik..







5 hari aje kot dia orang berlatih....pop yeh..yeh...2 lagu...kenangan ku dan lagu gadis dan bunga...terbaikkkkk...







lepas buat persembahan terus lapar...






amir hadif siap sedia ambil sijil...





amir hadif ambil sijil tamat pra sekolah....3 tahun lebih amir hadif belajar di cendekiawan....








sekali lagi amir hadif naik pentas....dapat anugerah pelajar cemerlang...dapat no.1...alhamdullilah...tahun lepas tak ada anugerah cemerlang ni....tahun ni ada pula....





kawan satu kelas...sama2 cemerlang...pandai budak perempuan ni sajak....comel....tiba2....hik..hik...






tahniah amir hadif.....teruskan usaha lagi...ibu dan ayah doakan yang terbaik buat amir hadif.....






dengan cikgu ila...terima kasih cikgu....






bersama cikgu-cikgu...





No comments: