Photobucket

nuffnang

Wednesday, November 19, 2014

random photos

assalamualaikum....

sejuknyaaa.....dah rupa orang pantang dah....dengan berstokin bagai....beku duduk opis nie...

pagi tadi pergi opis...banyak jalan tutup....cuak aku kejap...dahlah aku ni tahu jalan pergi balik kerja aje...jalan akan tutup mulai 21hb hingga 23hb...sempena lumba kereta..E1 ke namanya....jalan mana aku nak tuju nie...ermmmm....

oklah jomlah layan random photos aku....




perhhhh....urut dada kejap...






cikgu amir hadif whatsapp....masa ni nak ambil gambar konvo....dah lama dah...2 bulan lebih kot....hari sabtu ni baru hari konvo yang sebenarnya.....






gambar whatsapp juga....MIL dan emak sedara en. om masa menunaikan haji...







nie lagi gambar lama....cikgu amir hadif whatsapp juga....ustaz katanya....alhamdullilah....






sana sini cerita jeruk asam boi....aku pon try buat....beli mangga kat NSK....3 biji baru RM4++...dapat 2 balang...satu makan kat rumah...satu lagi share dengan kawan2 opis...nanti nak try buat lagilah....






lauk simple.....tapi bertambah....








breakfast lempeng cicah sardin...meletopsss...






budak tak reti diam...suka hati dia aje...sekali berdetum....dapat benjol kat kepala...








jeruk asam boi....yang ni beli....







cantik kak ton....hik..hik..








larian kat opis aku....semangat kesukanan...hik..hik...








No comments: