nuffnang

Friday, April 27, 2012

jom buat roket

semalam balik dari opis aku singgah jap kat kedai presint 9......nak cari barang dapur skit.....biasalah kalau c hadif ikut mesti ada taxkan.....c hadif nak benda alah nie.....cookie crisp....

tiba kat rumah c hadif  tak sabar2 nak makan cookie crisp nie....aku pon bukalah.....

sekali tengok kat belakang kotak ada plak cara2 nak buat roket...apa lagi....."jom kita buat roket nak hadif"......dengan gigihnya aku n c hadif buat roket.....hik..hik....

tara....dah siap roket hadif.....senang aje kan....

1 comment:

Sue Echan said...

tu hadif buat ke, ibu die yg buatkan tu.. hehe..