Photobucket

nuffnang

Friday, May 4, 2012

bukan rezeki kami

assalamualaikum semua......mood nak berblog memang ke laut.....aku pon baru baik dari demam.....dekat seminggu gak ler aku demam.....baru semalam masuk kerja......macam2 dugaan yang menimpa aku n keluarga.....lepas satu dugaan.....datang satu dugaan .....tuhan menguji kami......kami redha n pasrah......

dugaan yang pertama n agak perit gak  aku nak terima.......kandungan aku tidak menjadi......baby tiada......hanya kantung sahaja......agak terkejut aku terima berita tu.....terkedu, sedih n hanya mampu berserah sahaja.....mungkin itu bukan rezeki kami......mungkin ada hikmah sebaliknya.....





5 comments:

.:Yana:. said...

takziah yer atas kehilangan baby..insyaallah ade rezki lain...jgn putus ase k..

Anonymous said...

jgn serik utk cuba lagi..smg akak trus kuat n tabah...

ftdanisha said...

ade hikmah nye tu..isnya'allah ade lg tu nt

makhana said...

smoga tabah..bukan rezki lg..smiles alwiz ok=)

Unknown said...

kak ziRa maaF NuRuL baRu tau...takziaH yer akak...macaM kaTa Sue Echan semoga akak terus kuat dan tabah Insyaallah pasni ada rezeki lagi