Photobucket

nuffnang

Wednesday, July 24, 2013

menu berbuka hari ke 13

assalamualaikum....salam ramadhan...hari ni dah 15 hari kita berpuasa....alhamdullilah...aku masih puasa penuh lagi....tinggal 2 minggu lagi...tinggal 2 kali hari rabu lagi...pastu kita dah rayaaaaa....kat radio hotfm hari ini pun dah keluar lagu raya.....mood raya dah mai dah....hik..hik...

kau orang dah apply cuti raya ke...aku dah...aku apply 2 hari aje...sehari sebelum dan sehari selepas....aku takut nak ambil cuti lama2....yelah time 1 ramadhan tu aku genap 37 minggu...bila2 boleh beranakkan....kena berhati-hati....tapi  minta2 sempatlah aku merasa makan ketupat...nyamm...nyammm...hik..hik....

oklah jom kita teruskan dengan makanan yek....


kali ni kita orang masak nasi lemak.....ada sambal kerang, ayan goreng berempah, timun jepun, telur rebus, cekodok, buah mata kucing, buah tembikai, air kelapa dan air soya jagung.....



















No comments: